Senin, 29 September 2014

Selingkuh

Obrolan gw sama sohib-sohib gw yg cowok 8 tahun lalu:

Gw: "Sia teh lain geus boga kabogoh, tapi naha ngadekeutan si Empat (bukan nama sebenarnya)?"
Sunarto (nama disamarkan) : "Ah bae weh nu penting meming uing teu nyaho, da urang ge ngan hereui. Da bongan saha si Empat na menta di goda jeung kagoda ku urang!"

(Hemmm)

Gw: "Sateh salingkuh blog, karunya bal kabogoh maneh!"
Tukijo (nama tetep disamarkan) : "Bae da urang mah hereui. kabogoh urang teu apl ieu, kecuali mun maneh mere nyaho!"
(Bingung dah)

Gw: "Bal haben weh sia mah gonta ganti kabogoh. Jadi saha kabogoh maneh nu bener na?"
Asep (masih samaran): "Kabogoh urang nu bener mah nya si Ratmini lah (bukan nama sebenarnya lagi.) sobat maneh, ngan maneh tong comel!!!!!!!"
(Arghhhhh)

Intinya buat sebagian kaum Adam, selingkuh atau sekedar coba-coba iseng sama cewek lain adalah hal biasa selama gak ketahuan dan berharap urusan gak jadi panjang krn naluri alamiahnya mereka memang bersifat mendua.
Hemmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!
Itu yg namanya iseng tapi bikin jleb cewek-cewek karena buat kami (gw, Empat, Ratmini dll), itu nggak cuma sekedar iseng.
http://blog.budiirawan.com/selingkuh-boleh-boleh-saja/


Bandung, 15 Agustus 2014

#latepost

Tidak ada komentar:

Posting Komentar